Srpski Engish
Megatrend univerzitet Fakultet za menadžment - Zaječar
Fakultet za menadžment Zaječar
  Srbija, 19000 Zaječar, Park šuma Kraljevica bb, tel/fax +381 19 430 800, info@fmz.edu.rs
   
 
 Vesti



ECDL







 
Prof. dr Bojan S. Đorđević, vanredni profesor, prodekan Dr Bojan S. Đorđević
 
 
e-mail: bojan.djordjevic@fmz.edu.rs
   
konsultacije: ponedeljkom od 12 do 14h
 
Predmeti:
Osnovne akademske studije:
- Ekonomija spoljne trgovine
- Bankarski menadžment
- Upravljanje kvalitetom

Doktorske studije:
- Robne berze
   
Biografija: Rođen 30.01.1972. godine u Zaječaru, gde je završio osnovnu školu i Gimnaziju.
Upisuje Fakultet za menadžment u Zaječaru i diplomira na smeru: Međunarodni marketing, 1999. godine. Poslediplomske magistarske studije upisuje na istom fakultetu 2002. godine, gde decembra 2004. godine uspešno brani magistarsku tezu pod nazivom „Uloga i značaj bencmarkinga u unapređenju poslovanja i stvaranju konkurentske prednosti preduzeća“. Doktorsku disertaciju, pod naslovom „Inovativne marketing strategije u bankama“ uspešno brani na Fakultetu za menadžment u Zaječaru, jula 2007. godine. Trenutno radi kao vanredni profesor na Fakultetu za menadžment u Zaječaru.
   
Radno iskustvo:
2013 - Vanredni profesor na Fakultetu za menadžment u Zaječaru
2008 - 2013. Docent na Fakultetu za menadžment u Zaječaru
2005 - 2008. Predavač na Višoj školi za menadžment u Zaječaru
   
Spisak objavljenih knjiga, udžbenika i monografija:
  1. Spoljnotrgovinsko poslovanje, FMZ, Zaječar, 2007.
  2. Praktikum spoljne trgovine, FMZ, Zaječar, 2008.
  3. Ekonomija spoljne trgovine, FMZ, Zaječar, 2009.
  4. Bankarski menadžment i marketing, FMZ, Zaječar, 2011.
  5. Menadžment kvaliteta, FMZ, 2013.
   
Spisak naučnih i stručnih radova: Rad u tematskom zborniku međunarodnog značaja (M14):
  1. Đorđević, B., Underground Banking: Legitimate Network or Money Laundering System?, Financial Systems Integration of Balkan Countries in the European Financial System, Editors: Claude Barthomieu, PhD, Srđan Redžepagić, PhD, Universite Nice and Institute of Economic Sciences, Belgrade, 2008., pp. 30-37. ISBN 978-86-80315-78-2 , UDC: 343.53 : 336.741.1
Rad u časopisu međunarodnog značaja verifikovanog posebnom odlukom (M24):
  1. Đorđević, B. Odnosi s potrošačima u digitalnoj ekonomiji, Ekonomski anali, br.173., Ekonomski fakultet, Beograd, 2007., str. 133-157. DOI:10.2298/EKA0773133D
  2. Đorđević, B. Corporate Strategic Branding: How Country and Corporate Brands Come Together , Economic Annals, No. 177., Faculty of Economics, University of Belgrade, 2008, pp. 59-88.  DOI:10.2298/EKA08177059D
  3. Đorđević, B., Đorđević, M., Stanujkić, D. Investor Relations on the Internet: Analysis of Companies on the Serbian Stock Market, Economic Annals, Vol. LVII, No. 193, Faculty of Economics, University of Belgrade, 2012, pp. 113-135. UDC: 3.33 ISSN: 0013-3264, DOI:10.2298/EKA1293113D
  4. Stanujkić, D., Đorđević, B, Đorđević, M. (2013) Comparative Analysis of some MCDM Methods: a Case of Ranking Serbian Banks, Serbian Journal of Management, University of Belgrade, Technical Faculty, Bor (Accepted October 2013)
Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini (M33):
  1. Đorđević, B., Značaj strategije industrijskih klastera u jačanju konkurentnosti srpskih preduzeća na međunarodnom tržištu, Međunarodni naučni skup, Zbornik radova: Jačanje konkurentnosti preduzeća i privrede, Megatrend, Beograd, decembar 2005., str. 255-266.
  2. Đorđević, B., Dimenzije nacionalnog brendinga, IX Međunarodna konferencija „Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću DQM-2006“, Zbornik radova, Beograd, 2006., str.348-354.
  3. Đorđević, B., Značaj necenovnih faktora konkurentnosti proizvoda na međunarodnom tržištu: 4-D brending, IV Međunarodni naučni skup „Unapređenje međunarodnog poslovanja preduzeća i privrede“, Zbornik radova, Megatrend, Beograd, 2006., str.177-186.
  4. Đorđević, B., Uticaj marketing dimenzija kvaliteta na konkurentnost izvoznih proizvoda, X Međunarodna konferencija «Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću DQM-2007», Zbornik radova, Beograd, 2007., str.83-92.
  5. Đorđević, B., Korporativna društvena odgovornost – ključni faktor profitabilnosti, V Međunarodni naučni skup „Poboljšanje efektivnosti i efikasnosti preduzeća i privrede“, Zbornik radova, Megatrend, Beograd, 2007., str. 173-184. ISBN 978-86-7747-287-0
  6. Đorđević, B., Nove usluge bankarskog sektora: razvoj i modeli samouslužnog bankarstva, XII Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta „Kompetentnost projektnog menadžera“, YUPMA 2008, Zbornik radova, Zlatibor, maj 2008, str. 95-99.
  7. Đorđević, B., Strategija unakrsne prodaje u bankarskom marketingu, XI Međunarodna konferencija «Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću“ ICDQM-2008», Zbornik radova, Beograd, jun 2008., str. 613-620.
  8. Đorđević, B., Strategije razvoja e-distributivnih kanala banke, VI Međunarodni naučni skup "Razvojne strategije preduzeća i privrede", Zbornik radova, Megatrend univerzitet, Beograd, 2008., str. 79 - 92. ISBN 978-86-7747-333-4
  9. Đorđević, B., Ulaganja u otvorene investicione fondove - rizici i efekti u Srbiji, XIII Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta "Projektni menadžment - vizija i strateški ciljevi", Zbornik radova, YUPMA, Zlatibor, 2009., str. 93-97. ISBN 978-86-86385-04-8
  10. Đorđević, B., Electronic payment systems and money laundering, Proceedings, Vol. 3, International scientific conference "Unitech 09", Technical University, Gabrovo, Bulgaria, 2009., pp. 156-162. ISSN 1313-230X
  11. Đorđević, B., Cvetković, D. Unapređenje trgovanja na Beogradskoj berzi primenom fix protokola, XIV Internacionalni simpozijum iz prijektnog menadžmenta – Strategijski projektni menadžment i projektno liderstvo, Zbornik radova, YUPMA, Zlatibor, maj 2010.
  12. Đorđević, B., Đorđević, M. Strateški menadžment kriznih komunikacija, XIV Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta – Strategijski projektni menadžment i projektno liderstvo, Zbornik radova, YUPMA,  Zlatibor, maj 2010.
  13. Đorđević, B. Futures Trading Development as Advancement Factor of Agricultural Sector in Serbia, VIII International Conference "Forces Driving the Revival of the Companies and Economy", Megatrend University, Belgrade, 2010. ISBN 978-86-7747-417-1
  14. Stanujkic, D., Đordjevic, B., Ivanov, S. Measuring Web Site Quality in The Hotel Industry Using GRA: a Case of The Serbian Rural Area, International Scientific Conference, UNITECH ’12, Gabrovo, Bulgaria, 2012.
  15. Đorđević, B., Đorđević, M. Commodity Futures Investments Strategies and Portfolio Diversification, 3rd International Symposium of Natural Resources Managament, Zaječar, 2013, In Proceedings, pp. 299-312.
  16. Đorđević, B. Investor Relations on Capital Markets: Comparative Analysis of American, British and Serbian Listed Companies, Proceedings of 2nd International Conference on Economics, Political and Law Science (EPLS’13), Brasov, Romania, 2013, pp.210-215.
    (Best Paper Awards: Best Paper of EPLS ’13;
    http://www.wseas.org/wseas/cms.action?id=6483;
    http://www.wseas.org/multimedia/books/2013/Brasov/EPLS.pdf)
  17. Ilić, B., Stojanović, D., Đorđević, B. Coal Prices at the Stock Market and Sustainable Consumption in Function of the Transition towards a Green Economy, Proceedings of the 5th International Conference on Applied Economics, Business and Development (AEBD '13), Chania, Crete Island, Greece, August 2013., pp. 117-122.
Rad u časopisu nacionalnog značaja (M52):
  1. Đorđević, B Marketing odnosa sa potrošačima, Marketing, Beograd, jesen 2005., str. 131-136.
  2. Đorđević, B.,  Poslovno obaveštavanje (BI) i strategijski marketing banke, Marketing, vol. 37., br. 1, Beograd, proleće 2006., str. 19-27.
  3. Đorđević, B. Sertifikacija i međunarodna konkurentnost: Marketing dimenzije srpskih izvoznih proizvoda, Marketing, Vol. 38, 1-2, Beograd, 2007. str. 9-19.ISSN 0354-3471 UDC 339.138:339.564(497.11)
  4. Đorđević, B. Inovativni procesi u bankama: brendiranje finansijskih proizvoda i usluga, Finansije, 1-6, Ministarstvo Finansija Republike Srbije, Beograd, 2007., str. 96 – 112. ISSN 0015 – 2145  UDK: 659.127−8:336.71
  5. Đorđević, B. Ponašanje potrošača u korporativnom bankarstvu, Marketing, vol.39, br.3, Beograd, jesen 2008., str.81-90. ISSN 0354-3471 UDC 366:336.711
  6. Đorđević, B. Sistemi sprečavanja pranja novca, Finansije, br.1-6, Ministarstvo finansija Republike Srbije, Beograd, 2008. ISSN 0015 – 2145 UDK: 343.85:343.53.336.741.1
  7. Đorđević, B. Merenje kvaliteta bankarskih usluga, Finansije, vol. 64, br. 1-6, Ministarstvo finansija Republike Srbije, Beograd, 2009. str. 256-271. ISSN 0015 – 2145 UDK: 005.6:336.71
  8. Đorđević, B. Neki teorijski aspekti sprečavanja i rešavanja bankarskih kriza, Finansije, br. 1-6, Ministarstvo finansija Republike Srbije, Beograd, 2010., str. 247–269. I ISSN 0015 – 2145  UDK: 005.334:336.71
  9. Đorđević, B., Ilić, S. Karakteristike trgovanja opcijama i trendovi na robnim berzama, Ekonomika, Vol.58, br.1, Društvo ekonomista, Niš, 2012, str. 89-102. ISSN 0350-137X UDK 338 (497.1)
  10. Đorđević, B., Đorđević, M. Hedžing primenom fjučersa na robnim tržištima – za i protiv, Bankarstvo, br.2, Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2013,  str.150-177 UDK: 05.21:339.146 ; 005.334:336.761
  11. Miletić, S., Bogdanović, D., Đorđević, B. Analiza kretanja cena zlata u periodu od 2008. do 2013. godine, Bakar, br.1, vol.38., Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2013, str. 61-70. (UDK: 338.5:671.11(045)=861)
  12. Ilić, B., Đorđević, B., Simonović, Z., Knežević, M. Bankarsko poslovanje i strategijski menadžment u bankarskim uslugama, Ekonomika, 3 / 2013, Društvo ekonomista, Niš, 2013, str.48 - 56.
Rad u naučnom časopisu (M53):
  1. Đorđević, B. Inovativni marketing u bankama: od invencije do komercijalizacije, Bankarstvo, br. 11-12, Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2006., str. 66-76.
  2. Đorđević, B. Strategijske opcije u razvoju mobilnih bankarskih servisa, Bankarstvo, br. 3-4, Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2007., str. 38-48.
  3. Đorđević, B. Tržišni potencijali nacionalnog i međunarodnog faktoringa u Srbiji, Bankarstvo, br. 1-2, UBS, Beograd, 2008., str. 24 – 35.
  4. Đorđević, B. Uloga i značaj tehnologije u razvoju sistema sprečavanja pranja novca, Revija za bezbednost, 03/09, Centar za bezbednosne studije, Beograd, 2009., str. 35-43.ISSN 1452-9335  UDK: 343.9.024:336.7
  5. Đorđević, B. Manipulacije i prevare na finansijskom tržištu, Revija za bezbednost, 10/09, Centar za bezbednosne studije, Beograd, 2009., str. 16-26. ISSN 1452-9335  UDK: 330.142.23
  6. Đorđević, B. Trgovanje robnim fjučersima na londonskoj berzi metala, Inovacije i razvoj, br. 2, Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2009. str. 65-82 UDK:380.13:381.11:669.2/.8(045)=861
  7. Đorđević, B. Savremeni koncepti međunarodnog bankarskog marketinga, Bankarstvo, br.5-6, Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2009., str. 72-89.
  8. Đorđević, B., Cvetković, D. Pranje novca u međunarodnoj trgovini, Bankarstvo, br.11-12, Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2009. str. 62 - 87. (koautor D.Cvetković)
  9. Đorđević, B. Insajdersko trgovanje na berzi: od špekulacija do prevara, Revija za bezbednost, br.1, Centar za bezbednosne studije, Beograd, 2010.str. 89-101. ISSN 1452-9335 UDK: 336.763.2
  10. Đorđević, B. Razvoj tržišta i karakteristike trgovanja vremenskim derivatima na svetskim berzama, Inovacije i razvoj, br.1, Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2010., str. 31-46.
  11. Đorđević, B. Trendovi u trgovanju opcijama na međunarodnim robnim berzama, Inovacije i razvoj, br.2, Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2010, str. 37- 48. UDK:339.172:339.5(045)=861
  12. Đorđević, B., Cvetković, A. Mikroekonomska analiza i merenje performansi otvorenih investicionih fondova u Srbiji, Inovacije i razvoj, br.2, Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2010, str. 49 - 60. UDK:339.172:339.5(045)=861
  13. Đorđević, B., Đorđević, M. Upravljanje operativnim rizikom i sprečavanje prevara u internet bankarstvu, Bankarstvo, br. 9-10., Udruženje banaka Srbije, Beograd, 2010, str. 68-97.
  14. Đorđević, B., Značaj deviznog hedžinga za izvozno-uvozne kompanije u Srbiji, Inovacije i razvoj, br.1, Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2012, str. 5-16. UDK:339.5:339.172(045)=861
  15. Stojanović, D., Đorđević, B. Upravljanje troškovima kvaliteta kao imperative poslovnog rezultata, Kvalitet & Izvrsnost, Br.5-6, Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost (FQCE), Beograd – Zemun, 2013, str.51-54. (UDC 338.5:005.6)
  16. Đorđević, B., Stojanović, D. "Robne špekulacije primenom agrofjučersa na globalnom terminskom tržištu", Inovacije i razvoj, br.2, Institut za rudarstvo i metalurgiju, Bor, 2013, str. 43 - 60.
Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini (M63):
  1. Đorđević, B., Jačanje imidža gradova u funkciji razvoja nacionalne brend strategije, Naučni skup "Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Srbije u 2007.godini", Univerzitet u Kragujevcu, Ekonomski fakultet Kragujevac i Savez ekonomista Srbije, Kragujevac, 2007. str. 392-401.
  2. Đorđević, B., Inovativni procesi u bankama: 4-D brending finansijskih proizvoda i usluga, Inženjering proizvodnje i usluga: primeri iz prakse: zbornik radova, V Skup naučnika i privrednika SPIN 07, Fakultet organizacionih nauka, Beograd, 2007., str. 136-140.
  3. Đorđević, B., Internet i budućnost finansijskih tržišta, Zbornik radova YU INFO 09, Kopaonik, 2009.
  4. Đorđević, B.,  Basic Strategic Positions Analysis in Options Trading on Commodity Exchanges, SNRM 2011, Bor, Serbia, in Proceedings, pp. 419-430.
  5. Đorđević, B., Đorđević M. E - Communications and Investor Relations on Serbian Capital Market, SNRM 2011, Bor, Serbia, in Proceedings, pp. 459-467.
  6. Đorđević, B., Stojanović, D., Đorđević, M. Unapređenje performansi i kvaliteta usluga banke primenom balansne karte, IX skup privrednika i naučnika, SPIN 13, "Nova industrijalizacija, reinženjering i održivost", Fakultet organizacionih nauka i Privredna komora Srbije, Beograd, 2013.
Ostali radovi:
  1. Đorđević, B., Dimenzije ekonomske špijunaže – motivi i metode, Poslovna politika, Beograd, januar 2004., str. 63-66.
  2. Đorđević, B., Benchmarking: uloga i značaj u unapređenju poslovanja, Poslovna politika, Beograd, mart 2004., str. 50-56.
  3. Đorđević, B., Strategijski pristupi u poslovnom pregovaranju, Poslovna politika, Beograd, septembar 2005., str. 39-41.
  4. Đorđević, B.,Upravljanje intelektualnim kapitalom u kompanijama – izazov za menadžere XXI veka, Poslovna politika, Beograd, novembar 2005., str. 44-49.
  5. Đorđević, B., Istorijski i savremeni aspekti razvoja brendova, Poslovna politika, br.6-7., Beograd, jun-jul 2007., str. 66-72.
  6. Đorđević, B., Modeli brendinga za budućnost, Poslovna politika, Beograd, januar 2008. str. 59-63.
   
 
   
Copyright © 2005-2014, FMZ, all rights reserved